Wsparcie techniczne

UMOWA SERWISOWA

Umowa serwisowa inaczej maitenance, jest pakietem różnych usług gwarantowanych przez okres 12 miesięcy. Umowa jest dobrowolna, ale w przypadku cen specjalnych dla nowych klientów może być obowiązkowa przez pierwszy rok kalendarzowy. Koszt umowy jest obliczany na podstawie ceny katalogowej posiadanych modułów i wynosi 12 % ich wartości. Umowa jest automatycznie przedłużana na kolejny rok, ale w każdej chwili może być rozwiązana (ale nie później niż 3 miesiące przed końcem roku)

W ramach umowy serwisowej klient może liczyć na:

  • dwie duże aktualizacje programu SEMA (wiosna i jesień)
  • kilka aktualizacji baz danych programu i ewentualne poprawki do nowych wersji
  • pomoc w odzyskaniu plików projektowych w przypadku awarii sprzętu komputerowego
  • bezpłatną wymianę klucza sprzętowego w przypadku jego uszkodzenia
  • wsparcie techniczne w języku polskim

WSPARCIE TECHNICZNE

Wsparcie techniczne w naszym kraju jest świadczone przez oddział wschodni w ramach w/w umowy serwisowej i jest bezpłatne tylko dla klientów z ważną i opłaconą umową serwisową.

W ramach wsparcia technicznego klient może liczyć na:

  • pomoc wdrożeniową realizowaną online lub w szczególnych przypadkach stacjonarnie (wymaga to ustalenia)
  • pomoc techniczną z zakresu projektowania różnych konstrukcji drewnianych.
  • pomoc techniczną obejmującą ewentualne problemy z programem
  • pomoc przy instalacji i przenoszeniu danych na inne komputery
  • pomoc przy tworzeniu własnych bibliotek/standardów