Wsparcie techniczne
UMOWA SERWISOWA
Umowa serwisowa inaczej maitenance, jest pakietem różnych usług gwarantowanych przez okres 12 miesięcy. Umowa jest dobrowolna, ale w przypadku cen specjalnych dla nowych klientów może być obowiązkowa przez pierwszy rok kalendarzowy. Koszt umowy jest obliczany na podstawie ceny katalogowej posiadanych modułów i wynosi 12 % ich wartości. Umowa jest automatycznie przedłużana na kolejny rok, ale w każdej chwili może być rozwiązana (ale nie później niż 3 miesiące przed końcem roku)
W ramach umowy serwisowej klient może liczyć na:
- dwie duże aktualizacje programu SEMA (wiosna i jesień)
- kilka aktualizacji baz danych programu i ewentualne poprawki do nowych wersji
- pomoc w odzyskaniu plików projektowych w przypadku awarii sprzętu komputerowego
- bezpłatną wymianę klucza sprzętowego w przypadku jego uszkodzenia
- wsparcie techniczne w języku polskim
WSPARCIE TECHNICZNE
Wsparcie techniczne w naszym kraju jest świadczone przez oddział wschodni w ramach w/w umowy serwisowej i jest bezpłatne tylko dla klientów z ważną i opłaconą umową serwisową.
W ramach wsparcia technicznego klient może liczyć na:
- pomoc wdrożeniową realizowaną online lub w szczególnych przypadkach stacjonarnie (wymaga to ustalenia)
- pomoc techniczną z zakresu projektowania różnych konstrukcji drewnianych.
- pomoc techniczną obejmującą ewentualne problemy z programem
- pomoc przy instalacji i przenoszeniu danych na inne komputery
- pomoc przy tworzeniu własnych bibliotek/standardów